FAQ

Heb je een vraag over de kaartverkoop? Of wil je je aanmelden als vrijwilliger en heb je daar een vraag over? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of wil je iets anders weten? Stuur je vraag dan naar ons toe via onderstaand formulier.

Algemeen

Mag ik mijn hockeystick meenemen?

Ja, dat is toegestaan.

Ticketverkoop

Hoe krijg ik mijn tickets?

Losse kaarten kun je direct als e-ticket boeken via de website. Je krijgt je e-tickets in een e-mail.

Hoe kan ik voor tickets betalen?

Via Eventim kun je losse kaarten betalen met iDeal en creditcard.

Staan de tickets op naam?

Ja, de tickets staan op naam van de koper. Voor een bezoeker is het niet relevant welke naam er op het e-ticket staat, hier wordt niet op gecontroleerd.

Kan ik tijdens het toernooi de vereniging verlaten en later op de dag terugkomen?

Ja, je kunt de vereniging verlaten, maar bij binnenkomst dien je je toegangskaart opnieuw te laten scannen.

Hoe kom ik de vereniging binnen?

Bij de ingang wordt je ticket gescand, daarna kun je het terrein op. Houd er wel rekening mee dat er een tassencontrole plaatsvindt na het controleren van je ticket. Dit alles in het kader van de veiligheid van de bezoekers.

Ik heb tickets gekocht maar kan toch niet komen. Kan ik ze teruggeven?

Eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden teruggenomen door de KNHB of Eventim. Ze mogen ook niet worden doorverkocht.

Er ging iets mis met de bestelling of de betaling via Eventim. Wat nu?

Neem contact op met het Customer Contact Center van Eventim via 0900-1353 (€0,60 p/m).

Kan ik mijn kaartjes ook ergens anders kopen?

Eventim is het enige officiële verkooppunt. Elders kunnen tickets aangeboden worden tegen onevenredig hoge prijzen. De KNHB kan hiervoor geen verantwoording nemen.

Kan ik ook voor een groep bestellen?

Indien je tickets wilt bestellen voor 10 personen of meer, stuur dan een e-mail met je verzoek aan groepen@eventim.nl.

Ik wil met mijn collega's en/of zakelijke relaties naar de FIH Pro League, kan dat?

Het is op dit moment nog niet duidelijk hoe de Hospitality-ontvangst er per locatie uit gaat zien voor zakelijke relaties. Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar evenementen@knhb.nl.

Hoe bestel ik rolstoelkaarten?

Rolstoelplaatsen kunnen alleen telefonisch geboekt worden via 0900-1353 (€0,60 p/m).

Parkeren

Waar kan ik parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn op dit moment nog niet bekend, zodra deze informatie beschikbaar is zullen wij dit delen.

Vrijwilligers

Voor hoeveel dagen word ik geacht mij op te geven?

Algemeen gesteld zijn vrijwilligers elke dag gedurende de FIH Pro League ontzettend hard nodig. De organisatie heeft een sterke voorkeur voor een groep vrijwilligers die de hele periode beschikbaar is. Bovendien geeft de organisatie voorrang op posities aan vrijwilligers die aangeven elke dag beschikbaar te zijn. De beschikbaarheid dient ten minste vier dagen te zijn.

Wat zijn mijn werktijden?

Dat hangt van de wedstrijden af. Je kunt er vanuit gaan dat je 2 uur voor de eerste wedstrijd beschikbaar moet zijn. Gezien het karakter van het evenement kunnen werktijden mogelijk in- of uitlopen. De organisatie probeert dat te beperken.

Krijg ik betaald voor mijn inzet?

Nee, vrijwilligers worden niet betaald voor de tijd dat ze bij het evenement als vrijwilliger worden ingezet. Reiskosten worden ook niet vergoed.

Worden er maaltijden verstrekt?

Op sommige wedstrijddagen worden maaltijden verstrekt. Dit is afhankelijk van het tijdstip van de wedstrijden. Alle dagen wordt er in ieder geval voor genoeg drinken en snacks gezorgd.

Mag ik op mijn accreditatiepas wedstrijden bezoeken?

Vrijwilligers ontvangen een accreditatiepas die toegang geeft tot het stadion tijdens een pauze. Op dagen dat een vrijwilliger niet werkt, is de accreditatie geen geldig toegangsbewijs.

Heb je een andere vraag?