FAQ

Heb je een vraag over de kaartverkoop? Of wil je je aanmelden als vrijwilliger en heb je daar een vraag over? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of wil je iets anders weten? Stuur je vraag dan naar ons toe via onderstaand formulier.

Algemeen

Mag ik mijn hockeystick meenemen?

Ja, dat is toegestaan.

Is er verkoop van eten en drinken?

Ja, je hebt de mogelijkheid om iets te eten en drinken bij het stadion te kopen.

Mag ik eten en drinken meenemen naar de wedstrijd?

Het is toegestaan om eten en drinken voor eigen gebruik mee te nemen, met uitzondering van alcoholische drank.

Hoe kan ik betalen?

Alle evenementen zijn volledig cashless. Consumpties kunnen afgerekend worden met een pinpas of creditcard.

Gelden er coronamaatregelen?

Op dit moment gelden er geen coronamaatregelen. Vanaf het begin van de coronacrisis volgt de KNHB de richtlijnen van de overheid. Mochten er op het moment dat de wedstrijden plaatsvinden toch coronamaatregelen van kracht zijn, dan zullen wij deze opvolgen.

Ticketverkoop

Hoe krijg ik mijn tickets?

Losse kaarten kun je direct als e-ticket boeken via de website. Je krijgt je e-tickets in een e-mail.

Hoe kan ik voor tickets betalen?

Via Eventim kun je losse kaarten betalen met iDeal en creditcard.

Vanaf welke leeftijd moet ik een jeugdkaart kopen?

Kinderen tot en met 2 jaar mogen gratis naar binnen. Voor kinderen van 3 t/m 12 jaar jaar is het verplicht om een jeugdkaart te kopen. Vanaf 13 jaar geldt een volwassenen kaart.

Hoe kom ik de vereniging binnen?

Bij de ingang wordt je ticket gescand, daarna kun je het terrein op. Houd er wel rekening mee dat er een tassencontrole plaatsvindt na het controleren van je ticket. Dit alles in het kader van de veiligheid van de bezoekers.

Ik heb tickets gekocht maar kan toch niet komen. Kan ik ze teruggeven?

Eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden teruggenomen door de KNHB of Eventim. Ze mogen ook niet worden doorverkocht.

Er ging iets mis met de bestelling of de betaling via Eventim. Wat nu?

Neem contact op met het Customer Contact Center van Eventim via 0900-1353 (€0,60 p/m).

Kan ik mijn kaartjes ook ergens anders kopen?

Eventim is het enige officiële verkooppunt. Elders kunnen tickets aangeboden worden tegen onevenredig hoge prijzen. De KNHB kan hiervoor geen verantwoording nemen.

Kan ik ook voor een groep bestellen?

Wil je met een groep van meer dan 20 personen komen, dan kun je contact opnemen met de Afdeling Groepen van Eventim op 088–0112661 of groepsboeking@eventim.nl.

Ik wil met mijn collega's en/of zakelijke relaties naar de FIH Pro League, kan dat?

Het is op dit moment nog niet duidelijk of er een Hospitality-ontvangst is en hoe de Hospitality-ontvangst er uit gaat zien voor zakelijke relaties. Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar evenementen@knhb.nl.

Hoe bestel ik rolstoelkaarten?

Rolstoelplaatsen kunnen alleen telefonisch geboekt worden via 0900-1353 (€0,60 p/m).

Voor de wedstrijden in Nijmegen zijn op dit moment nog geen rolstoelplaatsen te bestellen. Zodra deze beschikbaar zijn, laten we dit op de site weten.

Parkeren

Waar kan ik parkeren?

Voor de FIH Pro League wedstrijden op Union kan er geparkeerd worden op P2. Een parkeerkaart kan hier worden gekocht.

Een parkeerkaart voor de Van Nelle Fabriek (HC Rotterdam) kan hier worden aangeschaft. Vanaf de Van Nelle Fabriek worden er pendelbussen ingezet naar HC Rotterdam.

Het is op dit moment nog niet mogelijk om parkeerkaarten te kopen voor de wedstrijden in Den Bosch. Zodra er parkeerkaarten beschikbaar zijn, ontvangt de ticketkoper hierover een aparte e-mail.

Vrijwilligers

Waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger?

Voor de wedstrijden in het Wagener Stadion zijn we op zoek naar vrijwilligers. Neem daarvoor contact op met vrijwilligers@knhb.nl. Bij de wedstrijden die niet in het Wagener Stadion worden georganiseerd is de club verantwoordelijk voor het werven van vrijwilligers. Neem daarvoor contact op met de club.

Heb je een andere vraag?